lördag 11 juli 2009

Gillar

Fullt upp här för hans och hennes, dessutom på ett varsitt håll. Hans har ju varit på en massa sexäventyr medan jag har haft lite halvtråkiga ligg, men man har ju behov:)

Jag som tjej älskar att titta på andra vackra tjejer och faller speciellt för vackra rumpor. Tänder något enormt på det. Jag har själv aldrig testat hela vägen med en annan tjej, kanske för att jag inte träffat den rätta tjejen att ha skönt med eller så är jag inte bi. Vill inte sätta etiketter, vi tänder på det vi tänder på. En skön kuk är aldrig fel och jag kan nog nästan aldrig få nog.

Hittade ett klipp på sexiga Amy, hennes rumpa är riktigt het. Sen blir hon påsatt i rumpan, skönt analsex. I det här klippet fyller båda killarna hennes rumpa med sperma, det är något som jag älskar, så skönt. Det hade jag inte tacka nej till idag, enormt kåt, kanske för att jag har feber och är förkyld och inget sex på en hel vecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar