torsdag 2 juli 2009

Taxichaffis får ragg

I en taxi sent igår natt ringde det på chaufförens telefon, inte den han hade framme där det ringde jobbsamtal och körningar utan en annan han hade i fickan. Jag hörde samtalet. Han svarade, en mörk röst hördes, "är du upptagen" chaufförens ljusa röst förmodligen gay eller bi, tyvärr är jag det, tack för igår. Tack själv svarade den mörka rösten, kan du komma förbi sen? ja absolut ska bara släppa av min passagerare. Ok ring sen, sa den mörka rösten.
Jag blev såklart nyfiken och sprängkåt på det kåta grabbsnacket och tittade in i backspegeln, chauffören som var en späd liten invandrarkille med noppade ögonbryn tittade på mig och log skamset. Oj vad kuk han skulle få tänkte jag haha. Undra om jag hade rätt.

Läser ofta en blogg på qruiser som en kåt bi tjej skriver. Hon betalar ofta sina taxireser i hålan där hon bor med en avsugning. Hon ringer alltid samma lokala chaufför och suger av honom som betalning. Härligt nasty!

Om ni vill följa en kåt tjejs vardag, kolla The Princess på Qrusier.se

Hans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar